05 Aralık 2007

PITTSBURGH'DA KIŞ ...

Cocuklugumdan beri, soguk bir kis sabahinda perdeyi acip heryerin karla kaplandigini gormek cok mutlu etmistir beni. Belki o zamanlar okulun tatil olacagini ve butun gun kartopu oynayabilecegimi dusunup mutlu oluyordum, bilemiyorum :))
.
Bugun de aynen oyle oldu iste... Perdeyi acip da bembeyaz ortuyu gormek beni cok mutlu etti...



.
.
Ilk firsatta fotograf makinami kapip disari ciktim... Lapa lapa yagan karin altinda yurumek cok keyifli oldu benim icin... Dolasirken de biraz fotograf cektim...
.




.
.
"Pittsburgh'un ilkbahar ve sonbahar fotograflarini yayinladim, kışını da yayinlayayim bari" diye dusundum sonra da...
.
.




.




.

.

Tek temennim en kisa surede Turkiye'ye de bol bol kar yagmasi... Insallah bu kareleri en kisa surede ulkemizde de goruruz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,
Oncelikle sizi tebrik etmek istiyorum, cok guzel hazirlamissiniz. Gitmis gibi oldum diyebilirim:) Ben de egitim amacli olarak Pittsburgh a gelecegim onumuzdeki 2 hafta icerisinde. Sizlere danismak istedigim bazi konular vardi. sizin icin bir sakincasi yoksa, mail adresinizi almam mumkun mu acaba? Burayi kisisel sorularimla mesgul etmek istemedim. Ilginiz icin simdiden tesekur ederim.

Saygilar,
Gunhan AKGONEN

Mail adresim: gunhanakgonen@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Türkiyeden sevgiler
Eşim 6 aylığına morgantown a gelecek kısa bir süre bende gelmeyi düşünüyorum bazı sorularım olacak mail adresinizi alabilirmiyim
elife_banu@hotmail.com