10 Kasım 2006

SMART PEOPLE

Dun aksam ilginc bir deneyim yasadik. Hayatimizda ilk defa bir film seti gorduk. Filmin adi "Smart People" Ustelik filmde Hollywood'un unlu aktorlerinden Dennis Quaid oynuyordu. Ismi ilk basta bana da tanidik gelmedi ama adami gorunce hemen tanidim. Biraz dusununce Yarindan Sonra ve Trafik gibi filmlerini hatirladim. Filmin kadin basrol oyuncusu da Sarah Jessica Parker'mis. Hani su meshur dizi "Seks and The City"nin basrol oyuncusu. Ama onun rolu olmadigindan sette degildi.



Iste "Dennis Quaid"... Elindeki senaryoyu gozden gecirirken oldukca yorgun ama yine de karizmatik gorunuyordu...


Bu arada film seti Serdar'in okulundaydi. Hatta cekilen sahne de Serdar'in sinifinda cekiliyordu. Filmde Dennis Quaid bir profesoru canlandiriyor ve cekilen sahnede ise figuran ogrencilerine ders anlatiyordu.


Film gece cekilmesine ragmen gunduz olmasi gereken bir sahneydi ki asagidaki fotografta goruldugu sekilde geceyi gunduz yapmislar. Bu sayede filmin cekildigi sinif gercekten gunduz vaktindeymis gibi gorunuyordu.


Soylediklerine gore film vizyona girmeden once okulda gosterilecekmis. Merakla bekliyoruz...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Serdar da figuran öğrenci mi oldu yoksa
İnci

Adsız dedi ki...

Yok olmadi ama olmayi cok istedi valla:)) "Girsek surda otursak nolur ki" dedi hatta:)))

Selma

Adsız dedi ki...

nerden haberiniz olduda cektiniz fotograflari?makineylemi geziyosunuz yoksa:)))

Adsız dedi ki...

Kime cevap veriyorum bilmiyorum :))Serdar okulda gormus eve geldi yemek yedik tekrar okula gittik. Benim de gormemi istedi cunku.. Ama genelde fotograf makinesini yanimda bulundurmaya calisiyorum, ilginc birsey olursa kacirmayayim diye:))

Selma

Unknown dedi ki...

selma bendim arzu farketmedim adimi yazmadigimi.bizde birsuru cekmistik nasil olduysa bilgisayara yuklerken sildi ramazan neyse bir senemiz daha var sonbahari cekmek icin gorusuruz canim..arzu