13 Aralık 2006

YENI YIL PARTISI

Bu hafta Amerika'da hemen hemen butun okullar tatil oluyor. Herkes iyice noel havasina girdi. Cilgin gibi alisveris yapip birbirlerine hediyeler aliyorlar, evler susleniyor. Benim kursum da bugunden itibaren 1 ay tatile girdi. Bu yuzden bugun kursta erken bir yeni yil partisi yapildi. Partinin basinda kursun muduru Deny bir konusma yapti. Gercekten kursun butun hocalari cok icten ve samimi insanlar.


Bunlar da kursumuzun ogretmenleri. Bol bol yeni yil sarkilari soylediler ve soylettiler... Gercekten hepsi de birbirinden iyi insanlar. Ogretmenden ziyade hepimize birer arkadas gibi davraniyorlar. Siyah kiyafetli olan benim hocam Amanda...


Bu da kursun bulundugu binanin guvenlik gorevlisi... Normalde cok sert gorunuyor, ama bugun partiyi gorunce o da birden degisiverdi...

Partinin bence en eglenceli bolumu Cin'li grubun gosterisiydi. 2 aydir bugune hazirlaniyorlardi. Kisa bir oyun oynadilar... Oyunun icerigi de tabii ki yeni yil ile ilgiliydi... Bu arada grubun en genci 65 yasinda:))


Cinliler gercekten cok sekerlerdi. En az 20-25 yildir Amerika'da yasamalarina ragmen kursta hala sifirinci seviyedeler :)) Hem yaslarinin etkisi hem de anadillerinin ve alfabelerinin cok farkli olusu sebebiyle Ingilizceyi cok zor ogreniyorlar. Telaffuzlari bizlerden cok farkli. Bizden iki-uc kat daha fazla calismalari gerekiyor. Ama gosterileri gercekten cok eglenceliydi...


Ardindan bol bol muzik ve dans... Bu arada bolca yiyecek de vardi, isteyen geleneksel yemeklerinden getirdi. Siniflardan birine tuzlulari digerine de tatlilari koymuslar, o kadar coktu yani... Hayatimda hic gormedigim yemekler vardi, tadlarina bakamadim tabii:)) Cesaret edemedim :))

Bunlar da sirasiyla Rus, Koreli, Brezilyali, Meksikali ve Arjantinli sinif arkadaslarim:)) Farkli kulturleri ogrenmek gercekten cok keyifli. Bugun parti bitip de vedalasirken bazi ulkelerin opusme bicimlerini de ogrenmis oldum. Arjantinliler sadece bir yanaktan, Ruslar ise uc kez opusurlermis, Koreliler ise sadece tokalasirlarmis. Koreli arkadasim Kelly "hayatimda ilk opustugum kisi sen oldun" dedi bana:)) Daha da komigi, sonrasinda "hadi bir daha yapalim, guzel oluyormus" demesiydi :))))

3 yorum:

ozgun dedi ki...

Selma'cım,

Seni takip etmek çok beni mutlu ediyor ve rahatlatıyor, çünkü güzellikleri hem de farklılıkları anlatıyorsun. Tek bir isteğim arada o insanlarla birlikte seni de resimlerde görmek ve biraz olsun özlem gidermek.

Selam ve sevgiler...NİHAL

Adsız dedi ki...

Cin $ekeri olmuslar,cinli teyzeler amcalar :) :) :)

Sapkalarina bayildim !!! :)
Bu fotograflarida izninle kaydediyorum Selmacim,tesekkurler :)

Meral

Adsız dedi ki...

Nihal Hanim

Cok tesekkurler guzel sozleriniz icin, elimden geldigi kadar anlatmaya calisiyorum iste. Yalniz prensip olarak kendi resimlerimizi koymuyorum. Ben size maille gonderirim fotograflarimizi.
Tekrar tesekkurler, cok opuyorum sizi...

Meralcigim,

Begenmene sevindim. Ne demek istedigin fotografi kaydedebilirsin, sormana gerek yok.. Gorusmek uzere..