02 Ocak 2007

KURBAN BAYRAMINIZ VE YENI YILINIZ KUTLU OLSUN

Hepinizin kurban bayramini kutlar, yeni yilin saglik, basari ve mutluluk getirmesini dileriz.

Amerika'daki ikinci bayramimiz ve ilk yeni yilimiz... Yine bir nebze olsun bayrami yasamaya calisiyoruz. Ama Amerikalilarin noeli nasil bir coskuyla kutladiklarini gordugumuzde buruluyoruz. Hep ayni soruyu soruyoruz kendimize; "Neden biz de bayramlarimizi boyle coskulu kutlamiyoruz?" diye... Her yer isil isil, o gun acik bir market bile bulamiyorsunuz. Herkes tatil ve evinde ailesiyle guzel bir gun geciriyor. Hele de evler. O kadar guzel susuluyorlar ki evleri. Her zaman fotograf cekemiyoruz ama cektigimiz evlerin birkac tanesi asagida...





Bu arada internette okudugum bir anektodu sizinle paylasmak istedim... 12. yuzyila ait bir astronomi kitabinda soyle yaziyormus;

"Eger yeni yil bir pazartesi gunu baslarsa,
Bu baris ve mutlulugun isareti sayilir,
O yil cocuklar cogalir, ticaret canlanir,
Bol yagis olur, tarimda verim yukselir,
Denizlerde cok iri baliklar gorulur..."


Umarim astrologun bir bildigi vardir ve ozellikle bol yagis ulkemiz icin de gecerlidir:))
.
Onumuzdeki bir hafta North Carolina'da olacagiz... Donuste bol fotograflar ve bol anilarla gorusmek uzere...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

selmacım, sizlerin de yeni yılınız ve bayramınız kutlu olasun. ellerine sağlık ne güzel yapıyosun ya, özellikle evde oturduğum için bana öyle değişik geliyor ki, sen bol bol fotoğraf ve video çekip koymaya devam et, bunu senden güzel kimse yapamazdı...

Adsız dedi ki...

Canim cok tesekkur ederim... Elimden geldigince birseyler yapmaya calisiyorum iste... Minik kizimizi da seni de cok opuyorum...
Selma

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM BEN HİLAL FIRSAT BULDUKÇA BENDE SİTENİ ZİYARET EDİYORUM VE ÇOK BEĞENİYORUM SAYENDE ORALARA GİTMİŞ KADAR OLDUK BU ARADA EMRENİN ÇOK SELAMI VAR SİZE BİR ARA MSN ADRESİ GÖNDER BANA BENİMKİ hilal.nasif@hotmail.com
görüşmek dileğiyle

Adsız dedi ki...

Hilalcigim cok tesekkur ederim canim. Ben de sizin siteden bebisin resimlerini sevdim. Bayildim, masallah ne kadar tatli. Allah bagislasin. Seni msn'e kaydettim, en kisa surede gorusmek uzere. Cok opuyorum

Selma