26 Mayıs 2008

CICEKLER...

Neredeyse ciceklerin cogu soldu Pittsburgh'da, ben hala fotograflari yayinlayacagim:) Gectigimiz haftalar oldukca yogun gecti bizim icin. Birkac gezi, birkac piknik, Turkiye'ye donen arkadaslar, bizim donus hazirliklarimiz derken bir turlu firsat bulamadim blogumu guncellemeye...

Agaclarin hem uzaktan hem de yakindan cekilmis hallerini ekledim... Sonra da rengarenk laleleri... Fazla soze gerek yok... Iste Pittsburgh'un bahar cicekleri...

































Onceki hafta Amerika'daki son uzun gezimiz olan Chicago gezimizi de yaptik nihayet... Fotograflari en kisa surede yayinlayacagim... Gorusmek uzere...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım, ne güzel olmuş oralar öyle, biz de Ankara'da kendi salonumuzun ön tarafına dışarıya ufak bir çiçeklik yaptık, her sabah bakıyorum hangileri açmış diye..
çok sevgiler
İnci

Adsız dedi ki...

Amerikada çiçekler çok güzel oluyor türkiyeye gelmeden önce çiçeklerin zevkini çıkarın

Oğuzhan

Unknown dedi ki...

merhaba ben sevginin arkadaşıyım
sitenizi ondan öğrendim, çok beğendim.
resimlerinizi arka plan olarak kullanmak istiyorum ama çözünürlüğü farklı. acaba yenileme imkanınız var mı ya da başka bir yolu var mı? şimdiden teşekkürler...