09 Ekim 2006

Ciftlik Macerasi

Dun sabah erkenden kalktik ve arkadaslarla birlikte sehre 1 saat mesafede bulunan bir ciftlige sebze toplamaya gittik. Benim icin ilginc bir deneyimdi, cunku hayatimda hic dalindan taze sebze toplamamistim.


Arkadaslarimiz daha once Italyan komsularinin tavsiyesiyle gitmisler ve cok memnun kalmislardi. Cunku sebzeler hem taze hem de marketlerin ucte bir fiyatina satiliyor. Italyan kari koca bize yine eslik etti. Maria ile bir yandan sebze topladik bir yandan da sohbet ettik. Italyanlar gercekten bize cok benziyorlar, Maria da klasik bir Turk teyzesi gibi cocuklarini ve torunlarini uzun uzun anlatti. 40 yil olmus Amerika'ya geleli, uc cocugu ve alti torunu varmis. Cok sevdik bu cifti, umarim arkadaslara oturmaya gittigimizde yine karsilasiriz.


Dalindan sebze toplamak gercekten buyuk keyifti. Onlarca kilo sebzeyi topladik, sepetlere doldurduk ve ciftligin sahibi sepetlere soyle gozkarari bakti ve sadece otuz dolar istedi.

Bu arada Halloween yani Cadilar Bayrami yaklastigi icin heryerde oldugu gibi bu ciftlikte de bolca balkabagi vardi.


Bu kucuk balkabagi da arkadasimizin oglu Yigit. Cok seker masallah. Annesinin tesadufen giydirdigi turuncu tisortuyle balkabaklarinin arasina cok yakisti:)

Iste bunlar da topladigim sebzelerin bir kismi... Ben bu Amerika'da Turkiye'de yapmadigim bir suru sey yapiyorum walla. Yogurdumu kendim yapiyorum, hamur aciyorum, tursu kuruyorum eh bir ciftcilik eksikti onu da yaptim cok sukur:)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler. Web sayfanız çok güzel.

julide

Adsız dedi ki...

Tesekkurler Julide. Yorumlarinizin devamini bekliyorum. Kendinize iyi bakin...

Selma