14 Ekim 2006

YENI BLOGUM...


Amerika'ya geldigimden beri mutfakla Turkiye'dekinden daha icice hale geldim. Cunku hem uc ogunu evde yiyoruz, hem de daha bol vaktim var. Dolayisiyla yeni yemekler denemek icin firsatim da oluyor. Yorucu oldugu da oluyor ama yemek yapmaktan cok zevk aldigim icin hele bir de ortaya guzel birsey de cikarsa yorgunlugum cabucak geciyor.

Mutfagin disinda da elisleri ile ilgilenmek bana cok keyif veriyor. Her ne kadar kurslardan, gezmelerden cok vakit kalmasa da vakit buldukca taki ya da tig isleri yapiyorum.

Iste butun bunlari birkac arkadasimin onerisiyle sizlerle paylasmaya karar verdim. Sizler de sorularinizi ya da yorumlarinizi sag alttaki "comments" bolumune yazabilirsiniz. En kisa surede cevap verecegimden emin olabilirsiniz. Yeni blogu goruntulemek icin buraya ya da sol taraftaki 'YemekveElisleri' linkine tiklayabilirsiniz. Vatana millete hayirli olsun...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun canım, tariflerini bekliyoruz...
İnci

Adsız dedi ki...

Tesekkurler Inci. Umarim yeni tarifler denemeye bol bol firsat bulurum...

Selma

Adsız dedi ki...

selma enfes gozukuyor..Bende senin gibi bir yapmadigigim seyleri ogrendim mesela Ramazan pidesi..Seninkilerde nefis gozukuyor ozledik pastalarini zaten!! Arzu

Adsız dedi ki...

Arzu'cum senden de bir web sayfası bekliyoruz canım...
İnci

Adsız dedi ki...

Arzu tesekkurler canim. Buraya geldiginizde size de yaparim insallah.

Selma

Adsız dedi ki...

incicim bu konuda ben Selma kadar becerikli degilim ama fotograflar cekmeye basladim insallah olabilir.Burasi insanin yemek kulturune cok sey katiyor.Hersey dogal burda.Yogurt,ekmek...Yazin burda birde tarla kiralayip sebzeleride kendimiz yetistirmeyi deniyecegiz bakalim!!Gelirseniz insallah sizde gorursunuz ve yersiniz insallah...

Adsız dedi ki...

KANDILINIZ MUBAREK OLSUN ARKADASLAR!!!!!ARZU

Adsız dedi ki...

selmacım bayram tatili nedeniyle 9 gün web sayfanı takip demeyeceğim, dönüşte yeni yemek/foto vb. bekliyorum
sevgiler

Adsız dedi ki...

beter bocekkkkkk,,,sen neler yapmissin boyle..bravo vallahi seni takdirle tebrik ediyorum tatlim..hayirli olsun, opuyorum hulya sokmen daha dogrusu KANDEMIR:))))))

Adsız dedi ki...

tebrikler selma, senden bu blogu sabirsizlikla bekliyordum, simdi girip bakacagim, hayirli olsun yeni blogun...
omur...